Powered By Blogger

Friday, February 25, 2011

Tot incerc sa iti rup aripile…dar nu pot…


Intr-o cafenea…in mijlocul verii…ceva obisnuit pentru tinerii din toata lumea…intalnesc pe acel Cineva foarte special pentru mine….
Un sentiment imi zice ca El este o fiinta supranaturala….dar ratiunea imi zice cu totul altceva…nu stiu ce sa cred…
Oare mi-a fost destinat sa imi intalnesc jumatatea acolo?...Inca ma gandesc la asta…dar din acel moment…sentimentele si ratiunea sunt in razboi…un razboi cumplit…care ma face sa sufar…de fiecare data cand ma gandesc la El…

In fine…ce a urmat pentru mine a fost pura fictiune…deoarece nici acum nu pot sa cred ca l-am cunoscut….

Numele lui era Jack….un baiat atat de perfect…ochi albastri, parul negru, buzele carnoase…care parca cereau sa fie muscate de cineva special…
A trecut o noapte..in care m-am gandit non-stop numai la El…mi-a invadat intrega inima,minte,acel tot din interiorul meu…vreau sa ma intalnesc cat mai curand cu el….Stai!!....telefonul suna disperat…da parca si el ar vrea sa raspund acelei persoane care ma suna…
Raspund speriata…ii aud vocea de parca ar fi langa mine…Vrea sa ne intalnim maine…dar nu stiu daca trebuie sa accept…sau sa refuz…deoarece asta ar fi prima intalnire…ma gandesc intr-una ce voi face daca ramanem doar noi doi…


Aceea zi…un fior imi cuprinde tot corpul…cand m-a sarutat pentru prima data, era atat de rece…parca era cuprins de un fior de gheata….sentimentele mele pentru Jack cresc de fiecare data cand ma gandesc la El…totusi am devenit oficial un cuplu…dar dupa sentimente…mi se pare ca am devenit aceea fiinta supranaturala “Androginul”…

Intalniri…dupa intalniri…sarutari dupa sarutari… sentimentele noastre au ajuns la limita imposibilului….
…Totul era rupt dintr-un  nor, un nor alb, pufos, umplut cu vise…cu imbratisari, cu sarutarile acelea ciudate, muscate…
Iubeam 12 noaptea, desi 13 era numarul Nostru magic:
 -in cafeneaua in care Ne-am cunoscut erau 13 oameni.
-era ora 13:00
-iar data calendaristica….era exact in ziua de 13 iulie
……Insa nu am sa uit niciodata acea noapte neagra, plina de ura…
        Nu stiti despre ce este vorba?
   Vreti sa aflati?
              Taceti si ascultati-ma!
  M-a sunat Jack….Ne-am intalnit la locul Nostru…parea parca un capat  de lume….luminat doar de razele lunii de pe cer
     ….Doar Noi aveam  viata acolo…
          Doar Noi existam,
          Doar Noi ne iubeam.
Si nu stiu cum…,dar dintr-o data a aparut Ea….

Acea cunoscuta a Lui, pe care Eu NU o mai vazusem niciodata …..pana in acea noapte de cosmar….adica azi….pana in aceasta noapte infricosatoare…
…Arata exact ca o pri-madona….Stiti voi….acel gen de fecioara…acel gen de fata, imbracata vulgar…care,pentru prima data cand o vezi, ti-ai dori sa fie cea mai buna prietena a ta, dar dupa ce ajungi sa o cunosti, iti vine sa o omori cu propriile tale maini…Era Jenny…..Acesta era numele Ei.
        Sa va descriu cum era “fecioara” noastra…
  Avea in jur de 1.50 inaltime, parul negru, buzele rosii, fata acoperita de pudra chinezeasca….imbracata ”in alb, desigur”
    Serios! Ma faceti sa rad…

Bineinteles ca era imbracata in negru, un corset negru cu mici linii in colturi…cu niste jartiere rosii, care pareau sa tremure la atingerea cu mana…..ciorapii Ei, cu modele…iar deasupra o rochie sangerie…papucii fiind niste simple chestii…
   De cum am vazut-o, am stiut ca am sa o urasc…Chiar o uram…
In timp ce Eu ma luptam cu Jenny ”fecioara”…Jack era absorbit de frumusetea Ei…Acum eu eram doar papusica lor din carpa, in care mai infingeau cate un ac cand isi aminteau ca exist…..si inca cateva ace pentru a simti durerea in abundenta.
In acea zi Mi-am jurat ca Jack va plati pt.asta…

M-am dus la Miles, cel mai bun prieten al Lui…I-am povestit ce Mi-a facut si Miles mi-a marturisit ca Eu nu stiu foarte multe lucruri despre Jack…
     Cum ar fi?
Unul dintre acele lucruri era ca Jack era un inger…
Si Eu de ce nu am stiut? Adevarul a durut…dar daca Eu stiam de la inceput el trebuie sa moara….

I-am multumit lui Miles pentru ca Mi-a spus, apoi am plecat…..

Bineinteles, Ei doi erau fericiti (Jack+Jenny ”fecioara”)
Eu sufeream, dar a venit si acea zi….Apare Jack la mine in camera….
 Jack:…Buna,iubito. Ce mai faci? Habar nu ai ce dor mi-a fost de tine…..
 Eu:….Dute dracu’ la fecioara ta! Ce acuma a plecat iubita ta demonica?...Lasa-ma in pace!...
 Jack:…credeam ca ma iubesti?
  Eu:…Te-am iubit, dar cand am vazut ca M-ai lasat pentru acel Demon, pe care l-ai iubit si ti-a fost frica sa-mi marturisesti…

De ce a trebuit sa apara trecutul Tau in prezentul Nostru? Si din ce motiv s-a intamplat acest lucru ?Din vina cui?Din vina Ta bineinteles.deci acum NU mai faci parte din mine…..

Apoi peste doua zile a inceput febra aceea: cadouri peste cadouri, flori…..cutii scumpe de ciocolata, ursuleti de plus si bineinteles ce-mi doream cel mai mult o veioza in forma de Lama……lama ca un obiect periculos …Nu ca animal….
    Dupa 3 luni, I-am spus adevarul, Ne-am impacat si am trait linistiti Amandoi…..fara “Pri-madona” Jenny…….



                                       The end! 




No comments:

Post a Comment