Powered By Blogger

Tuesday, January 4, 2011

Hello everyone!>:D<:*:*

Ok!
Pentru inceput sa ma prezint. Ma numesc Raluca, insa prietenii imi spun Lulu' sau Lululix (porecla data de Biuuu:D) dar nici acum nu stiu de ce.Am 15 ani.Cum am spus si in rubrica "About me" sunt o persoana de incredere, am foarte multi prieteni, daca i-as insira v-ati plictisi si nu mi-ati mai citi blogul iar eu nu as vrea asta.:D
Sunt boboaca la Colegiul Economic Emanuil Gojdu din Hunedoara si as putea zice ca sunt chiar mandra de asta.

Daca vreti sa stiti mai multe despre mine,imi lasati un comentariu,iar cand am timp va voi raspunde.

1 comment:

  1. deci primele doua melodii sunt supermegaextra ok...si imi plac foarte mult.......ce-mi mai place pe blogu'tau,my bitch,ii postarea aia cu "Clipa,desfa-ti aripile"e faina rau,dau comment doar acuma pt.ca pana acuma tot am uitat

    ReplyDelete